Strategická optimalizace kampaní a chytré vyhledávání přinesly značce Besta dramatický růst efektivity i ziskovosti.

Konverze z vyhledávání
+69 %
Obrat z ppc kampaní
+97 %
Zisková marže
+67 %
průměrná hodnota objednávky
+80 %
výnosy z vyhledávání
+386 %

Pozn.: Data vycházejí z ročního porovnání výkonu před a po nasazení řešení.

Jak jsme posílili výkon
e-shopu Besta

Nasazení Search Ready jako základ úspěchu

Společnost Besta patří k předním dodavatelům koupelnového vybavení a instalačního materiálu. Její e-shop nabízí široký sortiment a oslovuje zákazníky profesionálním přístupem. Prvním krokem v rámci této spolupráce bylo nasazení pokročilého vyhledávače Search Ready, který zjednodušil orientaci v e-shopu a urychlil cestu zákazníků k produktu.

Už po prvních týdnech se ukázalo, že lepší vyhledávání se pozitivně odráží na konverzích. Díky nasbíraným datům jsme mohli navázat dalšími kroky v oblasti výkonnostního marketingu.

Tři klíčové funkce Search Ready se zásadním dopadem na konverze

Chytré řazení výsledků

Upřednostňujeme produkty skladem, což zvyšuje šanci, že zákazník dokončí nákup.

Rozpoznávání alternativních názvů

Vyhledávání si poradí s hovorovými výrazy, slangem i běžnými popisy. Uživatel tak nemusí zadávat oficiální název produktu.

Tolerance překlepů a různých formátů

Search Ready zvládne i špatně zadané dotazy, prohozený slovosled nebo drobné chyby.

Marketingová optimalizace, která navázala na Search Ready

Přesné měření jako základ úspěchu

Divize Digital Vision provedla marketingový audit a zjistila zásadní nedostatky v měření výkonu. Nasadili jsme pokročilé měření přes Google Tag Manager a upravili datovou vrstvu e-shopu. Díky tomu máme přesná data o konverzích, objednávkách i hodnotě nákupů.

Společnosti Besta jsme navíc nabídli naši další devízu - spolupráci mezi divizemi v rámci MEDIA FACTORY Group. Specialisté ze Search Ready tak mohli spolupracovat s marketingovým týmem z Digital Vision.

Nová struktura kampaní a cílenější investice

Původní struktura PPC účtů byla zastaralá. Nahradili jsme ji kombinací:

  • Performance Max pro širší zásah,
  • Responzivních reklam, které fungují napříč zařízeními.
  • Dynamických kampaní na základě chování uživatelů,

Rozpočty jsme rozdělili podle výkonu jednotlivých kanálů. Google Ads a Sklik jsme optimalizovali odděleně, s ohledem na jejich specifika.

Využití dat z vyhledávání

Data ze Search Ready jsme následně použili i pro vylepšení produktového feedu – upravili jsme názvy, obrázky a zvýraznili produkty s vyšší marží. Výsledky jsme klientovi reportovali pomocí přehledného dashboardu v Looker Studiu.

Výsledek? Výrazný růst výkonu i ziskovosti

Spojením technologického řešení a výkonnostního marketingu jsme:

  • zvýšili obrat z PPC o 97 %,
  • navýšili ziskovou marži o 67 %,
  • zvýšili konverzní poměr u vyhledávajících uživatelů z 2,55 % na 4,31 %,
  • posílili výnosy z vyhledávání o 386 %.

Co na to říká klient?

„Nečekali jsme, že nové vyhledávání může mít takový dopad – ale Search Ready nás přesvědčilo. Jasný důkaz, že to funguje.“

Michal Tatar, jednatel Besta.cz

E-shop besta.cz

Společnost Besta nabízí komplexní sortiment pro koupelny a instalace. Search Ready si vybrali kvůli jeho rychlé implementaci, snadné správě a vysoké návratnosti investice.

Marketingovou strategii realizovala naše divize Digital Vision. Projekt ukázal, jak efektivní je propojení technologií a výkonnostního marketingu pod jednou střechou.

Chcete si Search Ready vyzkoušet?

Kontaktujte nás a my se vám co nejdříve ozveme. Pobavíme se o vašich potřebách a zjistíme, zda je pro vás Search Ready vhodné řešení.

Nechte nám na sebe kontakt

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem odborné a profesní komunikace navazující na zaslané údaje, nebo pozvání na osobní schůzku. Osobní údaje slouží výhradně pro potřebu SEARCH READY.

Děkujeme za vyplnění formuláře. Ozveme se vám co nejdříve.
Odeslání formuláře se nepovedlo. Zkuste to prosím znovu nebo nás
kontaktujte na emailu info@searchready.cz. Děkujeme.