Funkce

Strategicky seřazeno na míru vašim business cílům 

Snadno definujete pravidla řazení výsledků vyhledávání. Chcete třeba, aby se přednostně vypsaly produkty nebo akční nabídky související s vyhledávaným výrazem? Není problém…

Sami určíte vzájemné priority mezi různými zdroji dat, indexy. Vyberete, zda preferovat frázové shody před četností výskytu jednotlivých slov apod.

Co SEARCH READY umí?

  • prioritizovat každý prvek na stránce samostatně, např. upřednostnit nadpisy před obsahem;
  • snížit relevanci určité části webu;
  • zvýšit váhu dat z jednoho indexu oproti jinému, preferovat produkty před obsahem poradny;
  • upřednostnit fráze před jednotlivými slovy;
  • snižovat relevanci obsahu v souvislosti s datem jeho zveřejnění;
  • zakázat zobrazení vybraného obsahu;
  • zahrnout kampaně do výsledků vyhledávání a upřednostnit je.

Co vám to přinese?

  • O tom, co uživatel najde, rozhodujete vy.
  • Z vyhledávání uděláte svůj další prodejní nástroj.
  • Kritéria, podle kterých se řadí výsledky, již nejsou tajemstvím Google či Seznamu. Nyní je to vaše tajemství.
  • Můžete upřednostnit stránky, ze kterých vám plyne největší výnos či jakýkoliv jiný přínos.
  • Získáte zákazníky, kteří by bez nalezení relevantního obsahu odešli a nedokončili vaši konverzi.
České tvarosloví, diakritika, synonyma, překlepy 

Naučili jsme vyhledávání „myslet“. Nezáleží na tom, zda vyhledáváte s diakritikou či bez, nebo jaký tvar slova používáte. SEARCH READY si poradí. Umí pracovat i se synonymy a zvládá dokonce překlepy.

Uživatelé se tak vždy dostanou k tomu, co hledají, a nebudou váš web opouštět zklamaní.

Co SEARCH READY umí?

  • Skloňování ani časování nejsou problém.
  • Zadáváte hledaný výraz bez diakritiky? Nevadí.
  • Na použití malých či velkých písmen nezáleží.
  • Dokáže pracovat s překlepy.
  • Rozumí zadaným synonymům.

Co vám to přinese?

  • Výrazně vyšší pravděpodobnost vyhledání nejrelevantnějšího výsledku pro uživatele, přestože nezadal optimální hledaný termín.
  • Snížení počtu hledání, kdy uživatel nedostane žádný relevantní výsledek.
  • Vyšší míra nalezení relevantního výsledku = vyšší míra konverze.
  • Vedle SEO a UX můžete uživateli zjednodušit cestu k tomu, co hledá.
Statistiky z dat uživatelů pro další optimalizaci 

Potřebujete vědět, jak se vaši zákazníci chovají a co je zajímá, abyste mohli reagovat s nabídkou? SEARCH READY vám to řekne. Vyhodnotí např. často hledané fráze, proklikovost, hledání s nulovými výsledky aj.

Přehledné statistiky vám pomohou dále vylepšovat vyhledávací algoritmus. Uživatelé vám zanechají cennou zpětnou vazbu a vy podle ní můžete zdokonalovat, zdokonalovat a zdokonalovat vyhledávání.

Co SEARCH READY umí?

  • zobrazit statistiky indexů;
  • vývoj počtu hledání a jeho rychlosti;
  • nejčastěji hledané výrazy;
  • hledané výrazy s nulovým výsledkem;
  • přímá zpětná vazba od uživatelů.

Co vám to přinese?

  • Hned vidíte, na jaké výrazy uživatelé nic nenajdou a můžete na to reagovat.
  • Máte přehled o tom, co nejvíce hledají, a můžete jim to nabídnout.
  • Nižší míra opuštění webu zákazníky.
  • Zvýšíte spokojenost a pravděpodobnost návratu zákazníků.
Okamžité zobrazení výsledků vyhledávání během psaní dotazu 

Díky obrovské rychlosti SEARCH READY zobrazuje a zpřesňuje výsledky vyhledávání s každým zadaným písmenem. Nezáleží na počtu dokumentů v indexu. Odezva vyhledávání nepřekročí stovky milisekund.

Dynamické formátování poskytuje uživatelům nejdůležitější info přímo z výsledku vyhledávání. Součástí výsledků může být u produktů třeba cena, nebo u kontaktů e-mail a telefon.

Co SEARCH READY umí?

  • zobrazovat výsledky již během psaní dotazu;
  • neustále je zpřesňovat;
  • seskupit stejné druhy produktů do jednoho snippetu;
  • formátovat každý výsledek podle jeho kategorie.

Co vám to přinese?

  • Vizuální zpřehlednění výsledků vyhledávání.
  • Můžete seskupit produkty z jedné kategorie do jednoho vizuálně jedinečného výsledku, snippetu.
  • Uživatel najde odpověď přímo ve vyhledávání a nemusí nikam odcházet.
Propojení více indexů v jednom hledání 

Relevantní výsledky ze všech vašich webů v jednom společném vyhledávání? Ano! Nenásilnou formou uživatele přivedete na weby, které by možná ani nenavštívil.

Propojit do jednoho vyhledávání můžete i několik odlišných datových a obsahových zdrojů. Sami pak rozhodnete o tom, který zdroj má vyšší prioritu ve výsledcích.

Co SEARCH READY umí?

  • Kombinovat data z různých zdrojů do jednoho vyhledávání.
  • Obsah z jednoho vašeho webu může mít vyšší prioritu než ostatní.
  • Nastavit relevanci dat unikátně pro každý index.
  • Změnit výsledky podle toho, odkud uživatel vyhledává.

Co vám to přinese?

  • Propojené vyhledávání napříč vašimi weby lépe nasměruje vaše zákazníky podle jejich skutečných potřeb.
  • Konkrétní příklad: Zákazník hledá boty na zimu ve vašem e-shopu kozacky.cz. O druhém vašem e-shopu boty.cz, kde je další zboží, nemá tušení. Ale SEARCH READY mu může nabídnout zboží i odtamtud, pokud to chcete. Chcete?
Ilustrační obrázek

Strategicky seřazeno na míru vašim business cílům

Snadno definujete pravidla řazení výsledků vyhledávání. Chcete třeba, aby se přednostně vypsaly produkty nebo akční nabídky související s vyhledávaným výrazem? Není problém…

Sami určíte vzájemné priority mezi různými zdroji dat, indexy. Vyberete, zda preferovat frázové shody před četností výskytu jednotlivých slov apod.

Co SEARCH READY umí?

  • prioritizovat každý prvek na stránce samostatně, např. upřednostnit nadpisy před obsahem;
  • snížit relevanci určité části webu;
  • zvýšit váhu dat z jednoho indexu oproti jinému, preferovat produkty před obsahem poradny;
  • upřednostnit fráze před jednotlivými slovy;
  • snižovat relevanci obsahu v souvislosti s datem jeho zveřejnění;
  • zakázat zobrazení vybraného obsahu;
  • zahrnout kampaně do výsledků vyhledávání a upřednostnit je.

Co vám to přinese?

  • O tom, co uživatel najde, rozhodujete vy.
  • Z vyhledávání uděláte svůj další prodejní nástroj.
  • Kritéria, podle kterých se řadí výsledky, již nejsou tajemstvím Google či Seznamu. Nyní je to vaše tajemství.
  • Můžete upřednostnit stránky, ze kterých vám plyne největší výnos či jakýkoliv jiný přínos.
  • Získáte zákazníky, kteří by bez nalezení relevantního obsahu odešli a nedokončili vaši konverzi.
Ilustrační obrázek

České tvarosloví, diakritika, synonyma, překlepy

Naučili jsme vyhledávání „myslet“. Nezáleží na tom, zda vyhledáváte s diakritikou či bez, nebo jaký tvar slova používáte. SEARCH READY si poradí. Umí pracovat i se synonymy a zvládá dokonce překlepy.

Uživatelé se tak vždy dostanou k tomu, co hledají, a nebudou váš web opouštět zklamaní.

Co SEARCH READY umí?

  • Skloňování ani časování nejsou problém.
  • Zadáváte hledaný výraz bez diakritiky? Nevadí.
  • Na použití malých či velkých písmen nezáleží.
  • Dokáže pracovat s překlepy.
  • Rozumí zadaným synonymům.

Co vám to přinese?

  • Výrazně vyšší pravděpodobnost vyhledání nejrelevantnějšího výsledku pro uživatele, přestože nezadal optimální hledaný termín.
  • Snížení počtu hledání, kdy uživatel nedostane žádný relevantní výsledek.
  • Vyšší míra nalezení relevantního výsledku = vyšší míra konverze.
  • Vedle SEO a UX můžete uživateli zjednodušit cestu k tomu, co hledá.
Ilustrační obrázek

Statistiky z dat uživatelů pro další optimalizaci

Potřebujete vědět, jak se vaši zákazníci chovají a co je zajímá, abyste mohli reagovat s nabídkou? SEARCH READY vám to řekne. Vyhodnotí např. často hledané fráze, proklikovost, hledání s nulovými výsledky aj.

Přehledné statistiky vám pomohou dále vylepšovat vyhledávací algoritmus. Uživatelé vám zanechají cennou zpětnou vazbu a vy podle ní můžete zdokonalovat, zdokonalovat a zdokonalovat vyhledávání.

Co SEARCH READY umí?

  • zobrazit statistiky indexů;
  • vývoj počtu hledání a jeho rychlosti;
  • nejčastěji hledané výrazy;
  • hledané výrazy s nulovým výsledkem;
  • přímá zpětná vazba od uživatelů.

Co vám to přinese?

  • Hned vidíte, na jaké výrazy uživatelé nic nenajdou a můžete na to reagovat.
  • Máte přehled o tom, co nejvíce hledají, a můžete jim to nabídnout.
  • Nižší míra opuštění webu zákazníky.
  • Zvýšíte spokojenost a pravděpodobnost návratu zákazníků.
Ilustrační obrázek

Okamžité zobrazení výsledků vyhledávání během psaní dotazu

Díky obrovské rychlosti SEARCH READY zobrazuje a zpřesňuje výsledky vyhledávání s každým zadaným písmenem. Nezáleží na počtu dokumentů v indexu. Odezva vyhledávání nepřekročí stovky milisekund.

Dynamické formátování poskytuje uživatelům nejdůležitější info přímo z výsledku vyhledávání. Součástí výsledků může být u produktů třeba cena, nebo u kontaktů e-mail a telefon.

Co SEARCH READY umí?

  • zobrazovat výsledky již během psaní dotazu;
  • neustále je zpřesňovat;
  • seskupit stejné druhy produktů do jednoho snippetu;
  • formátovat každý výsledek podle jeho kategorie.

Co vám to přinese?

  • Vizuální zpřehlednění výsledků vyhledávání.
  • Můžete seskupit produkty z jedné kategorie do jednoho vizuálně jedinečného výsledku, snippetu.
  • Uživatel najde odpověď přímo ve vyhledávání a nemusí nikam odcházet.
Ilustrační obrázek

Propojení více indexů v jednom hledání

Relevantní výsledky ze všech vašich webů v jednom společném vyhledávání? Ano! Nenásilnou formou uživatele přivedete na weby, které by možná ani nenavštívil.

Propojit do jednoho vyhledávání můžete i několik odlišných datových a obsahových zdrojů. Sami pak rozhodnete o tom, který zdroj má vyšší prioritu ve výsledcích.

Co SEARCH READY umí?

  • Kombinovat data z různých zdrojů do jednoho vyhledávání.
  • Obsah z jednoho vašeho webu může mít vyšší prioritu než ostatní.
  • Nastavit relevanci dat unikátně pro každý index.
  • Změnit výsledky podle toho, odkud uživatel vyhledává.

Co vám to přinese?

  • Propojené vyhledávání napříč vašimi weby lépe nasměruje vaše zákazníky podle jejich skutečných potřeb.
  • Konkrétní příklad: Zákazník hledá boty na zimu ve vašem e-shopu kozacky.cz. O druhém vašem e-shopu boty.cz, kde je další zboží, nemá tušení. Ale SEARCH READY mu může nabídnout zboží i odtamtud, pokud to chcete. Chcete?

Poptávka

Zavřít

Úspěšně odesláno.

Děkujeme Vám za zaslání kontaktních údajů. Ozveme se Vám!

Tým SEARCH READY

Zavřít

Chyba odeslání formuláře

Příčina chyby:
Váš požadavek se nepodařilo zpracovat.

Zavřít